All 49 movie Reviews


Scary Gross! Eps. 1 Scary Gross! Eps. 1

Rated 0.5 / 5 stars

This is gro-gay

Not good. Do better. :) Good luck on future flash.


StalePringles responds:

thank you, i'll do my best nexzt timez !!!!//??///!


The Real 9-11 Story The Real 9-11 Story

Rated 5 / 5 stars

quit complaining

honestly people, he did not insult anybody in this flash, he basically told what happened. i am sure none of you were affected by 9 11 so stop


People find this review helpful!

Madness Neurosis Collab Madness Neurosis Collab

Rated 5 / 5 stars

AWESOME!))!@)!

That was awesome you guys, great work.

(YK my bro wants u to join his sword syndicate thingy hahaha)

Anyways great work guys!
I really look forward to the second madness collab!


YK-Blaze responds:

thanks...and about your collab well see


300 the movie the clock 300 the movie the clock

Rated 5 / 5 stars

Nicejob

The end was the best haha.

-- btw, im iPhone on clockcrew.cc

hoping to be known as iPhone clock someday!



"Happy Clock Day 07!" "Happy Clock Day 07!"

Rated 5 / 5 stars

"Pure Genius"

Well, I thought it was funny..

Btw, I'm iPhone on clockcrew.cc

Hoping one day I will be known as iPhone Clock!!!11!!1!



Chris Benoit Tribute Chris Benoit Tribute

Rated 4.5 / 5 stars

...

when i saw this i thot it wud be stupid seeing as he is undeserving of a tribute, but it was actually pretty good. i was making one for him until i found out how his family died and all that.

my fav one was the 3rd and the 4th. the 1st was unfunny and 2nd was pointless. anyways, i hope i can get working on flash sometime soon. heh, i kinda gave up. I suck at it :P


People find this review helpful!

.:Stopmotion Madness:. .:Stopmotion Madness:.

Rated 5 / 5 stars

Haha

that was so cool bro.

Can you pm me saying how to do claymations like this? I tried before but it did not work out right. :P
anyways...

5/5


bd1000 responds:

Just to eliminate everyone else asking me this. Look at the handmation tutorial. it's almost the exact thing I do. Just search "Handmation tutorial".


Knee Deep in Death 2 Knee Deep in Death 2

Rated 5 / 5 stars

Incredible.

That was incredible. I mean it was exactly what we needed. One of the best zombie flashes on NG! I loved the first person parts. I cant wait to see the next one if you make another. Cause yah, it should keep going. That was a bit on the short side. But I loved it. Keep up the excellent work man.

You got my 5...Allthough you probably dont need it xD



Rhyming Words Rhyming Words

Rated 3.5 / 5 stars

Lol.

You are very funny. Keep doing what you do and make people laugh. btw. did u make the song urself?


Lord-Sonx responds:

unable to read the credits then :)?


WWJD #0005 WWJD #0005

Rated 3.5 / 5 stars

i liked it.

it was good